A noite na que a ciencia tomou Galicia

Etiquetas

Nunca, como esta tarde- noite do 24 de setembro, estiveron as galegas e os galegos tan preto do coñecemento científico. A ciencia nas súas máis variadas expresións, saíu hoxe ao encontro da cidadanía, co gallo da G-Night, para ocupar espazos que lle son tradicionalmente alleos, convertendo a miles de persoas en Vigo, Ourense, Pontevedra, Santiago de Compostela, A Coruña, Ferrol e Lugo en privilexiados “cómplices” e alumnos e alumnas do persoal científico das tres universidades e e centros de investigación de Galicia, que deu sobrada mostra das súas “Conciencias creativas”, lema da G-Night, que fai referencia á creatividade e a súa relación co coñecemento científico, a ruptura de estereotipos e a interdisciplinariedade.

Con Vigo como epicentro e a súa universidade como coordinadora, a G-Night desenvolveu, como noutras 300 cidades de Europa, as súas actividades no Tinglado do Porto de Vigo, onde tivo lugar a inauguración da xornada, a cargo do reitor, Manuel Reigosa, e as vicerreitoras de Comunicación e Investigación, Mónica Valderrama e Belén Rubio; no edificio Redeiras de O Berbés; na Biblioteca Central do campus; no Marco e no bar Vitruvia. Ademais, a embarcación Inndaga do grupo de investigación Geoma realizou durante a tarde varios paseos polo interior da ría, nos que amosaron ás persoas que participaron nesta actividade técnicas de mostraxe de sedimentos e caracterización de propiedades físicas da auga e do fondo mariño. Pola súa banda, as cidades de Pontevedra e Ourense acolleron cadanseus paseos científicos e charlas en bares a cargo de investigadoras e investigadores de ambos campus.