Medio cento de mozas e mozos participan na Xornada de Portas Abertas do campus de Vigo

No día no que coñecerán as cualificacións que acadaron nos exames da ABAU (Avaliación de Bacharelato para Acceso á Universidade) medio cento de mozas e mozos participaron este xoves no campus de Vigo nunha Xornada de Portas Abertas na que tiveron a oportunidade de achegarse en primeira persoa ás infraestruturas e á oferta académica da Universidade de Vigo. Acompañados na maior parte dos casos polos seus proxenitores, tiveron a oportunidade de coñecer máis de preto as diferentes posibilidades que lles ofrecen as aulas da UVigo e que pasos deben seguir en caso de elixir algunha das súas titulacións.

A xornada arrancou cunha charla xeral na sala 1 do edificio Miralles, na que Ricardo Corderí, xefe do Servizo de Extensión Universitaria, lles explicou todo o que deben saber sobre o proceso de preinscrición, matrícula e oferta formativa da UVigo, facendo especial fincapé nos graos novos que estreará a Universidade o curso que vén, ambos en Ourense: Intelixencia Artificial, na Escola Superior de Enxeñaría Informática, e Relacións Internacionais, na Facultade de Dereito. Acompañaron a Corderí a profesora Susana Rodríguez Barcia, directora da Área de Captación de Alumnado, e a técnica Ana Caamaño, que lles explicaron as ideas básicas sobre o funcionamento da web da UVigo en todos aqueles aspectos que máis lle poden interesar (consulta dos diferentes graos, materias de cada un deles, prezos e prazos de matrícula…).