Centos de estudantes participan en Vigo nas Xornadas de Benvida para o alumnado de novo ingreso

Centos de estudantes de diferentes escolas e facultades participaron este mércores no campus de Vigo nas Xornadas de Benvida para o alumnado de novo ingreso, unha actividade que xa pasou por Pontevedra e Ourense e que en Vigo, por mor da choiva, se levou a cabo no pavillón universitario no canto de na praza Miralles. “O ambiente na feira é fantástico, a xente está moi animada e é moi participativa”, explicou a vicerreitora de Estudantado e Empregabilidade, Natalia Caparrini, quen fixo fincapé en que as xornadas se organizan cun dobre obxectivo, por unha banda, que as novas alumnas e alumnos coñezan os diferentes servizos da Universidade “desde bolsas, deportes, emprego, linguas, biblioteca, cultura…. que se fagan unha idea de todo o que teñen ao seu dispor para que logo poidan seleccionar aquelas cousas que máis lle interesen”. Por outra banda, búscase tamén fomentar a vida universitaria entre o alumnado dos distintos centros, “que se mesturen uns con outros, que coñezan as diferentes asociacións de estudantes, o resto de delegacións… en definitiva, que fagan vida universitaria”, recalcou Caparrini.

“Reúne nun único lugar un montón de cousas”

Ler a noticia completa no DUVI