A Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía entrega os premios do concurso fotográfico Enfoca.RME

Desde o centro destacaron a chegada de imaxes provenientes de diferentes partes do mundo

A Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía entregou esta semana os premios do concurso fotográfico Enfoca.RME, unha iniciativa coa que o centro reta ás persoas afeccionadas ao mundo da fotografía a captar as mellores imaxes protagonizadas polos recursos mineiros e enerxéticos desde calquera punto de vista: xeración, transformación, transporte e uso de enerxía, enerxías renovables, explotación de minerais e rochas, obras subterráneas, restauración de espazos mineiros, etc.

Nesta ocasión o primeiro premio, dotado cun vale de 300 euros, foi para a fotografía Leyendo taludes de oro, realizada pola enxeñeira María Rocha, consultora de voaduras en Rocha Blast Engineers, e o segundo –valorado en 150 euros-, para Cristina Aitana Verde por Verdi 02.