Catro concursos para proxectar a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía cara a sociedade

Fotografías de recursos mineiros e enerxéticos, deseño e construción dun equipo capaz de remover e de cargar material, curtametraxes que reflictan algún tema relacionado co eido enerxético ou maquetas interactivas eficientes. Estes son os eixos principais dos catro concursos que a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía organiza para o curso 2019-2020 co obxectivo de proxectar o centro cara a sociedade e dar a coñecer as posibilidades laborais dos egresados e egresadas das súas titulacións. Como explica Santiago José Santiago Pozo-Antonio, subdirector de Relacións Externas e Mobilidade, “buscamos concienciar á nosa mocidade da importancia de facer un emprego sostible dos recursos minerais e enerxéticos respetando o noso medio ambiente e por outra banda, dar a coñecer os nosos dous graos: Enxeñaría de Recursos Mineiros e Enerxéticos e Enxeñaría da Enerxía”.