Cara unha fronte común en defensa da investigación en Galicia

Mañá mércores terá lugar unha asemblea informativa no edificio Miralles ás 18.00 horas

Imaxe da asemblea celebrada na Coruña a pasada semana

Posta en valor do tecido de I+D; establecemento das condicións necesarias para o desenvolvemento dunha carreira investigadora; programas de retención de talento e compromiso das institucións públicas para incrementar a inversión en I+D. Arredor destas demandas diversos colectivos de persoal investigador están tratando de crear “un novo espazo galego unitario en defensa da investigación”.

A proxecto naceu tras unha mesa redonda no Centro de Investigación en Medicina Molecular e Enfermidades Crónicas, CIMUS, da Universidade de Santiago de Compostela,  sobre a realidade da investigación en Galicia. Os colectivos que participaron nesa xuntanza decidiron que era o momento “de pasar á acción de xeito transversal” e para facelo consideran básica a unión “de todos os axentes do I+D galego que sofren as consecuencias das nefastas políticas”. Para artellar as súas demandas apostan pola creación dunha asociación, para o que están a desenvolver asembleas polas universidades e os centros de investigación de Galicia. Mañá mércores a cita será en Vigo, no edificio Miralles a partir das 18.00 horas e nos vindeiros días concretaranse as datas para o resto dos campus.

Ler a noticia completa no DUVI