Talento de China e Paquistán para testar as infraestruturas do transporte en Galicia e avanzar na mobilidade autónoma

Dentro do programa internacional de mobilidade do persoal investigador Marie Skłodowska-Curie, a convocatoria ITN, Innovative Training Networks, ten como obxectivo tecer unha rede de entidades públicas de investigación e empresas para a contratación e formación de investigadores novos nunha temática específica innovadora. O proxecto Menelaos_NT, do que forma parte a Universidade de Vigo, foi un dos seleccionados nesta última convocatoria e grazas a el a institución viguesa incorporou dúas novas investigadoras: Zhouyan Qui, de China e Rabia Rashdi, de Paquistán. Ambas cursarán o Geocei, o programa de doutoramento do grupo GeoTECH, Xeotecnoloxías Aplicadas durante tres anos e presentarán no campus vigués a súa tese de doutoramento. O seu traballo centrarase en inventariar as infraestruturas do transporte e en ámbitos relacionados coa mobilidade autónoma. Ademais, ao longo deses tres anos realizaranse outros intercambios no ámbito do proxecto, polo que, como explica Pedro Arias, responsable do GeoTECH, “recibiremos outros investigadores pertencentes á rede para estadías en Vigo”.

Xestión de tecnoloxía de sensores complexos para a planificación da sostibilidade

O proxecto Menelaos_NT, que conta cun orzamento total de 3,6 millóns de euros, está liderado pola University of Siegen, en Alemaña, e ten como parceiros ao Cintecx da Universidade de Vigo, a spin-off da UVigo Ingeniería Insitu; o Citius da Universidade de Santiago de Compostela e entidades de Alemaña, Romanía, Turquía, Israel e Suíza. A finalidade é a xestión de tecnoloxía de sensores complexos para a planificación da sostibilidade. Explican os responsables de Menelaos_NT que a crecente taxa de desastres naturais, a explotación incontrolada dos recursos e o crecemento da poboación tamén deu lugar a un volume inxente de datos complexos, o que dificulta a planificación específica e a longo prazo. Así, o obxectivo do proxecto é abordar esa nova realidade formando a novos investigadores para identificar e xestionar información macro e microescala relevante a partir de sensores remotos, supervisar o medio ambiente e proporcionar información crucial para as políticas sobre os desafíos medioambientais. Isto serviría para que as persoas responsables da toma de decisións o poidan facer con información máis sofisticada e confiable para decidir sobre medidas sostibles. Esencialmente, o proxecto aborda os principais desafíos sociais, por exemplo, a agricultura e silvicultura sostibles, a bioeconomía, os cambios ambientais, a eficiencia dos recursos, etc.

Ler a nova completa no DUVI