Fotografías e maquetas de escavadoras e instalacións eficientes visibilizan o sector mineiro e enerxético

O centro tamén impulsa a competición de improvisación oral Eme_Pakuxa, o 7 de abril

Ao longo do curso académico, a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía convoca unha serie de concursos e certames que buscan potenciar e visibilizar as profesións relacionadas co seu sector, dende as enerxías renovables ata as explotacións mineiras ou a avaliación de impacto ambiental. Tras entregar en decembro os premios Enfoca.RME e Curtametraxes enerxéticas 2020, de cara aos vindeiros meses o centro mantén aberto o prazo de inscrición e presentación de traballos dos concursos de construción de maquetas de escavadoras (Escava_Rme) e de instalacións eficientes (Enerxiza.Rme), o certame de fotografía Mulle_Rme 2021 e o de improvisación oral Eme_Pakuxa.

O alumnado de secundaria é o destinatario dos concursos de maquetas, que buscan as mellores propostas de escavadoras, por unha banda, e de instalacións eficientes, por outra. En concreto, o vindeiro día 30 de xaneiro remata o prazo para que o alumnado de 3º e 4º da ESO, Bacharelato e de ciclos formativos poña a proba o seu enxeño e creatividade no certame Escava_Rme coa construción dun equipo que sexa capaz de remover e de cargar material. O concurso desenvolverase por equipos e os gañadores recibirán un cheque por valor de 300€, mentres que os segundos obterán 150€ para o centro educativo. O guindastre con sistema de carga poderá estar fixo ou ser móbil e o requisito fundamental é que poida rotar sobre si mesmo e permita realizar a carga do material. Non existe limitación en canto a materiais (cartón, madeira, metal, plástico etc.) ou tecnoloxías empregadas para a súa construción (elaboración manual en taller, creación de pezas mediante impresoras 3D, procesos de mecanización etc.). Os equipos estarán liderados por un docente do centro educativo ao que pertenza o alumnado.

Ler a nova completa no DUVI