A UVigo lanza un programa de axudas para facer prácticas en empresas do norte de Portugal

Baixo o título Alén do Miño, a Universidade de Vigo lanza este curso un novo programa de axudas para a realización de prácticas académicas, curriculares ou extracurriculares, en empresas ou institucións con sede en Portugal. Posto en marcha desde a Área de Emprego e Emprendemento coa colaboración do Eures Transfronteirizo Galicia Norte de Portugal, a presentación deste novo programa de bolsas realizouse nun acto en liña no que a directora da Área de Emprego e Emprendemento, Maruxa Álvarez, e a responsable do Eures, Teresa Ventín, atenderon as dúbidas do alumnado e das empresas interesadas en coñecer os detalles do novo programa.

Participaron na presentación máis dun cento de persoas, entre alumnado, as e oss coordinadores dos distintos centros e representantes das empresas. “Para nós é unha grande alegría sacar un novo programa e ver que esperta tanta expectación”, salientou Álvarez, quen indicou que esta “boa acollida” do novo programa de prácticas é indicativo de que “os estudantes teñen ganas de facer prácticas, de aprender, e ademais, atrévense a facelo ao outro lado do Miño, para seguir preparando alí o seu futuro laboral”.