A EE de Minas e Enerxía lanza catro concursos para fomentar a creatividade e visibilizar os retos do sector

Co obxectivo de amosar os desafíos, recursos e saídas profesionais do seu sector, a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía convoca unha nova edición dos seus concursos de fotografía, curtametraxes e maquetas de escavadoras e instalacións eficientes. Trátase dunha serie de certames abertos á sociedade que queren proxectar as titulacións impartidas no centro e facer fincapé na importancia da explotación sostible dos recursos minerais e enerxéticos. Tendo en conta todos os concursos e as súas categorías, a escola repartirá este ano un total de 2030 euros.

Baixo o título Curtametraxes enerxéticas. Amosa a túa fonte de enerxía, a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía invita a realizar un proxecto audiovisual baseado nun tema vinculado coa enerxía. Como exemplos, a organización sinala “o uso da enerxía no día a día, os procesos de xeración, transporte, distribución e uso da enerxía ou os problemas e retos da sociedade coa transición ecolóxica”. Neste senso, nas curtametraxes poderase abordar a enerxía desde múltiples perspectivas, como o consumo ou os aspectos sociais, industriais ou medioambientais. En canto aos requisitos técnicos, as pezas poderán ter unha duración de entre 5 e 10 minutos e a gañadora será galardoada con 300 euros, mentres que a segunda clasificada recibirá 150€.